עוברים משרד או מתכננים משרד חדש?

אוקיי, מה עושים עכשיו?

אז קודם כל רותמים למשימה את מנהל הרשת או מי מטעמו, רצוי עוד לפני תחילת התהליך. התפקיד של מנהל הרשת בפרוייקט הוא אחד החשובים, החל מתכנון והקמה ועד למסירה של המשרד החדש. תפקידו בנוי ממספר משימות רחב…

תכנון עמדות העבודה במשרד, נקודות חשמל, נקודות רשת, נקודות רשת לציוד WiFi ומצלמות -כל זה כולל בדיקת הכיסוי של שטח המשרד, חדרי הישיבות וציוד המולטימדיה. כמובן שלא נשכח את חדרי השרתים והתקשורת, מצלמות אבטחה, בקרי כניסה ואינטרקומים, מיזוג לחדרי מחשוב, תכנון ארונות חשמל, הזנות חשמל (ח”ח אל-פסק וגיבוי גנרטור). בנוסף, תכנון שקעים מגובים אל-פסק לצרכנים קריטים  ולא נשכח כל זה מצריך גם הבנה רחבה בכל תחום ותחום וכשצריך, לדעת לשאול את השאלות הנכונות את בעלי המקצוע, משום שבסופו של דבר כל הנ”ל קשורים זה בזה וצריכים לנגן ביחד.

אאהה..רגע עצרו הכל! מה לגבי תקשורת? אם זה משרד חדש אז זה קל 🙂 אבל מה אם מעבירים משרד פעיל עם חדרי מחשוב פעילים, שרתים קריטים ועוד.. האם המשרד יכול להרשות לעצמו השבתה ביום המעבר? צריך לתכנן אולי אפשרות של DR למשרד החדש לפני המעבר, כלומר להרים את כלל תשתיות המחשוב במשרד החדש לפני המעבר במינימום השבתה, כמו כן יש צורך למפות את חדרי המחשוב כדי לדעת לפרק ולהרכיב הכל לקדמותו במשרד החדש.  בנוסף, צריך לתאם עם ספקי התקשורת, להכין תשתיות אינטרנט וטלפוניה מבעוד מועד ואם מדובר בבניין חדש לפני איכלוס אז בכלל…..

מה לגבי הובלת הציוד? פירוק והרכבה של עמדות עבודה?

אני בטוח שלא כיסיתי את כל הנושאים הקשורים במעבר וכמובן שלא נכנסתי לעומק כל נושא ונושא שציינתי כאן.

אתם מוזמנים לפנות ל Beaver Solutions למידע נוסף וייעוץ, נשמח לעזור 🙂


0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Skip to content